Zwroty i reklamacje


Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Poinformuj nas
    Gdy tylko dostrzeżesz jakąś usterkę lub wadę w zakupionym od nas produkcie jak najszybciej daj nam znać. Możesz to zrobić pisemnie lub elektronicznie na nasz adres email. W zgłoszeniu dokładnie opisz zaobserwowane wady a najlepiej dołącz zdjęcia. Po otrzymaniu twojej wiadomości niezwłocznie poinformujemy cię o dalszym postępowaniu, bo może się okazać, że nie będziesz musiał odsyłać produktu do nas. Jeśli jednak będzie to koniecznie zastosuj się do dalszych kroków. Jeśli nie odpowiemy w ciągu 14 dni to znaczy, że zgodziliśmy się z twoją reklamacją i możesz odsyłać produkt do nas.
  2. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  3. Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu oraz kopii faktury zakupu.
  4. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

    WEGAŃSKIE SERCE Edward Dylewski
    ul. Zielonogórska 50/7 66-016 Czerwieńsk
    Tel. 697517260

    z dopiskiem: „sklep internetowy”Pamiętaj, że to my wskażemy ci w jaki sposób będzie odbywał się transport reklamowanych produktów ze względu na to, że odbędzie się on na nasz koszt.W przypadku jeśli nie zgadzasz się z naszą decyzją co do reklamacji masz prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Więcej o pozasądowym rozwiązywaniu sporów w naszym Regulaminie.


Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij dołączone do Regulaminu potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

WEGAŃSKIE SERCE Edward Dylewski
ul. Zielonogórska 50/7 66-016 Czerwieńsk
Tel. 697517260

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Towary, które odsyłasz powinny być zwrócone w stanie niezmienionym i kompletnym, bez śladów użytkowania, chyba, że jedynie otworzyłeś/aś produkt w celu jego sprawdzenia. Jeśli stan zwracanego produktu będzie niezadowalający zastrzegamy sobie prawo do odmowy jego przyjęcia.

Pamiętaj też, że odsyłając do nas produktu zapłacisz za przesyłkę. Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem”. Zwrócimy ci koszty dostawy wraz z zapłaconą kwotą zaraz po otrzymaniu zwracanego produktu ale jedynie do wysokości najtańszej dostępnej u nas formy wysyłki. Zwrot zostanie dokonany tą samą metodą jak wpłata.